Ipari üzemek és létesítmények speciális takarítása

Az ipari létesítmények takarításának speciálistái vagyunk.

Az ipari üzemek takarítása speciális feladatokból áll.

Az ipari területeken mint pl: üzemek, gyártó egységek, logisztikai központok, stb. a keletkező szennyeződések magasabb környezeti kockázatot jelentenek, továbbá a takarító személyzetre nézve egészségügyi- és ezen létesítmények tevékenységéből adódóan baleseti kockázattal is számolni kell.

Az ipari körülmények között történő takarításnak a termelő tevékenyéget tökéletesen támogató és azt kiegészítő tevékenységnek kell lennie. Más takarítási technológiát kell alkalmazni egy forgácsoló üzemben és élelmiszeriparban, vagy gyógyszeripari tisztatérben. A takarító személyzetnek speciális védő eszközöket, és ruházatot kell viselnie. A takarító eszközöknek, gépeknek is a termelést támogató specifikációval kell rendelkezniük. Egy iroda takarítás esetén ha nem törlik le megfelelően az íróasztalt, esztétikailag nem lesz szép, és tiszta. De egy élelmiszeripari területen, vagy gyógyszergyárban nem kerül fertőtlenítésre egy munkafelület, akkor emberi fogyasztásra előállított termék kerül veszélybe

A takarítási szolgáltatás belső- és külső ellenőrzése a titok

Nagy területű gyártócsarnokokban történő takarítási szolgáltatás a szolgáltató részéről történő folyamatos belső ellenőrzés nélkül soha nem lesz problémamentes. Az elvárt tisztasági szinetet folyamatos használat mellett nehéz fenntartani, ezért fontos a szolgáltatási jegyzék mely a szerződés melléklete, és ami tartalmazza az elvégzendő feladatokat, azok gyakoriságát (takarítási területek nagyságát, stb.). Erre épül a munkaterv ( ki, mikor, milyen területen, milyen takarítási feladatokat lát el). A minőségbiztosítás több lépcsős folyamatos ellenőrzéssel érhető el.

Az ellenőrzés társaságunknál 7 különböző szinten valósul meg:

Belső ellenőrzés:

  1. Önellenőrzés. A takarító munkatárs saját munkáját vissza ellenőrzi (folt és csík mentes-e az asztal, padozat)
  2. Csoportvezetői ellenőrzés. A megbízott csoportvezető ellenőrzi az elvárt takarítási szint megvalósulását.
  3. Szolgáltatásvezetői ellenőrzés. Szúrópróba szerű és ütemezett rendszeres ellenőrzés.

Külső ellenőrzés:

  1. Projektvezetői ellenőrzés. Szúrópróba szerű ismétlődő ellenőrzés.
  2. Külsős tisztítás-technológiai szakértői ellenőrzés. MATISZ (Magyar Tisztítás-technológiai Szövetség) által elismert független szakértőt bíztunk meg a külső ellenőrzésekre.
  3. Megbízó részéről történő ellenőrzés.
  4. Megbízói és szolgáltatói közös ellenőrzés.

 

A 3. szintű ellenőrzéstől felsorolt ellenőrzési szintek jegyzőkönyveit mindig megkapja a megbízó is, így folyamatosan figyelemmel kísérheti a szolgáltatás színvonalát.

Cégünk naponta 92.500 m2 ipari területen lát el takarítási szolgáltatását.
Miért fontos a takarítók folyamatos oktatása, képzése?

Miért fontos a takarítók folyamatos oktatása, képzése?

A takarítási szolgáltatás színvonala nem csak az eszközökön, gépeken, hanem a takarítók képzettségén is múlik. Nem a "papíron" történt oktatásokra kell gondolni, mert az soha nem fogja az elvárt szolgáltatási szintet eredményezni.

Már szó volt a szolgáltatási jegyzék alapján elkészített munkatervről (ki, mikor, milyen területen, milyen takarítási feladatokat lát el). "A hogyan látja el a feladatot" kérdésre ad választ a rendszeres oktatás. A takarító munkatársak a munkaterv részeként megkapják a feladatkörüket és a rájuk vonatkozó munkautasításokat. A munkautasításokban van leírva, hogy egy-egy takarítási tevékenységet mivel, hogyan kell elvégezni. Pl. egy nyirkos feltörlést milyen eszközökkel, milyet tisztítószerrel és milyen technikával kell végrehajtani, és mikor eredményes az elvégzett munka.

Munkatársainkat a kötelező oktatásokon túl (munkavédelem, tűzvédelem) ütemezetten oktatjuk a munkájukhoz szükséges szakmai témákban, mint pl. tisztítószerek-, eszközök helyes használata, illemtan, házirend stb. 

Előre elkészített oktatási terv alapján, dokumentáltan történik a takarító munkatársak oktatása. Az oktatási dokumentációkhoz kérésre hozzáférést biztosítunk megbízóink részére.

Volt rá példa, hogy a megbízónk képviselője bejött az oktatásra. Az oktatást követően jelezte, hasznos praktikákat tanult.

A higiénia betartása érdekében a törlőkendőket színkódok szerint használjuk

  • kék kendő - bútor tisztítás
  • zöld kendő - konyha tisztítás
  • sárga kendő - mosdó tisztítás
  • piros kendő - wc tisztítás

A minőség meghatározása a takarítási szolgáltatásoknál

A takarítási szolgáltatás egy jövőben megvalósuló „ígéret” élő munkaerőt igénylő szolgáltatás. A megbízó nem tudja megfogni, kipróbálni, tesztelni, ezért nincs könnyű helyzetben mikor takarítócéget választ.

A takarítási szolgáltatások esetében a minőség értékelése a szolgáltatás nyújtási folyamat során történik vagy azt követően az úgynevezett szavatossági időn belül.

A vevő elégedettsége a kapott szolgáltatás észlelt tulajdonságainak és a vágyott vagy elvárt szolgáltatás tulajdonságai közötti különbség, vagy egyezőség. Vagyis az elvárásoknak megfelelően történik a takarítás, vagy nem. Ha nem, milyen mértékű a hiányosság? Pl. 20 irodából 1 irodában nem lett kiürítve a szemetes kosár, vagy 20 irodából 10 irodában maradt el ez a feladat. Nem mindegy a hiányosság mértéke.

  • Ha a várakozásokat meghaladja az észlelés akkor a szolgáltatás kivételesen jó minőségűnek értékeli a vevő.
  • Amikor a várakozás és az észlelés megegyezik, a szolgáltatás minősége megfelelő.
  • Ha a várakozásokat nem teljesítik az észlelt tulajdonságok akkor a szolgáltatás minősége elfogadhatatlan.

Garanciáink amit szerződésben vállalunk:

NNK, FHI, SAM, UTE, UTG, TMM garanciák

 

NNK garancia. Nemzeti Népegészségügyi Központ garancia

FHI garancia. Fertőtlenítés Hatékonyságát Igazoló garancia

SAM garancia. Saját Állományú Munkavállalók garancia

UTE garancia. Új Takarító Eszközök garancia

UTG garancia. Új Takarító Gépek, garancia

TMM garancia. Tisztítószer Minőségi és Mennyiségi garancia

Ajánlatot kérek!

Milyen cégeknek lehetünk a legalkalmasabb takarító cége?

  • Rendelkezem minimum 1.000 m2 vagy több takarítandó alapterülettel
  • Folyamatos napi takarításra és nagytakarításokra szeretnék szerződni
  • Nem közbeszerzési eljárás alá tartozik a cégem
  • Nem felújítás, festés utáni nagytakarítást szeretnék
  • Nem az otthonom takarítását szeretném

Mi fog történni miután kitöltötte és elküldte az ajánlatkérő lapot?

Munkatársaink hétköznap 24 órán belül reagálni fognak ajánlatkérésére.

Jár-e elköteleződéssel az ajánlatkérés? Nem
Kell-e fizetni az ajánlatkérésért? Nem

Média megjelenéseink