Takarítás utáni illat

A takarítást sok esetben a hátramard illat alapján nyugtázzák. Ha kellemes illat van az épületben, mosdóban akkor érzékelhető hogy volt takarítás. Persze akad olyan megrendelő is ( szerencsére ritkán) akinek a tisztaság egyenlő erős hypo szaggal. Húsz évvel ezelőtt ez így volt, de ma már szerencsére környezet tudatosabb lett a szemlélet.  A takarítással kapcsolatos illatokról egy későbbi blog bejegyzésben fogok írni.
Az illatokat ma már marketing eszközként is használják értékesítésre. A kutatások azt mutatják hogy a szagok erősen hatnak az érzelmekre, és mint tudjuk  a vásárlás alapvetően érzelmi döntés.

Pl. Profi ingatlanos ha jön a vevő megnézni a lakást frissen sülő almás rétes illatot teremt, és máris otthonosan érzi magát a vevő.  Vagy a profi autókereskedő „Új autó illatot” permetez a használt autóba és könnyebben el tudja azt adni. Vagy a baba osztályon hintőpor illatot permeteztek és máris megnő a vásárlási kedv.

Tehát fontos a takarítás után hátrahagyott illat, hiszen nem mindegy milyen illat fogadja a megrendelőt, és annak ügyfeleit.

Következő bolgbejegyzés az illatosítás és a szagelfedés közti különbségről fog szólni. Irakozzon fel jobb oldalon a blogértesítőre!

Tetszett? Hasznos volt? Oszd meg másokkal is!

One Response to “Takarítás utáni illat”

  • Szőnyegtisztítás:

    A takarítás vagy szőnyegtisztítás utáni kellemes “aroma” fontos. Mi is szívesebben üldögélünk egy jó illatú lakásban vagy irodában és jobb hatást gyakorol a szeretteinkre illetve az ügyfeleinkre is.

Leave a Reply