Gyakran van szükség arra, hogy információt szerezzünk egy korábban elvégzett takarítási feladattal kapcsolatosan. A korábbi gyakorlathoz, a papír alapú információs adatbázisokhoz képest, ennek a rendszernek számos előnye van. Nem kell végigböngészni a papír alapú teljesítésigazolásokat és kikeresni, hogy 2009. április 18-án 12:20 perckor ki tartózkodott egy adott helyiségben, ki takarított, vagy éppen a higiéniai anyagok feltöltését ki végezte, és hogy mikor melyik adagolót töltötte fel. Jelentős időt és munkát takaríthatunk meg e rendszerrel, és pontos elszámolást tesz lehetővé.
A rendszer rendkívül egyszerű. A dolgozók maguknál tartanak egy szkennert (pl. nyakba akasztva) és munkavégzésük során az adott helyiségbe való belépéskor a szkennerrel az elhelyezett vonalkódokat leolvassák, majd a munka végeztével ismét meg teszik ezt.
A higiéniai anyagok felöltésekor a feltöltött adagolón lévő vonalkódot olvassák be.
Az érintett területvezető a műszak végeztével a szkennerről az adatokat beolvassa a számítógépre, majd a szoftver segítségével tetszőleges kritériumok szerit elemzi, pl: másodperc pontossággal meghatározható mettől meddig tartózkodott az adott helyiségben a dolgozó, melyik mosdóban mikor és melyik adagolót töltötte fel stb.
A szkenner által leolvasott vonalkódokat, előzetesen a szoftver generálja az adott épület adott számú helyiségéhez rendelve, tetszőlegesen. A vonalkód bárhol elhelyezhető a helyiségben.
Hozzászólások