A takarítás ellenőrzése

Bármilyen, Megbízó és Megbízott között felmerülő esetleges vitás kérdés esetén igazolást jelenthet egy elektronikus ellenőrző rendszer, mely teljesítésigazolásként is elfogadható.

 

Gyakran van szükség arra, hogy információt szerezzünk egy korábban elvégzett takarítási feladattal kapcsolatosan. A korábbi gyakorlathoz, a papír alapú információs adatbázisokhoz képest, ennek a rendszernek számos előnye van. Nem kell végigböngészni a papír alapú teljesítésigazolásokat és kikeresni, hogy 2009. április 18-án 12:20 perckor ki tartózkodott egy adott helyiségben, ki takarított, vagy éppen a higiéniai anyagok feltöltését ki végezte, és hogy mikor melyik adagolót töltötte fel. Jelentős időt és munkát takaríthatunk meg e rendszerrel, és pontos elszámolást tesz lehetővé.

A rendszer rendkívül egyszerű. A dolgozók maguknál tartanak egy szkennert (pl. nyakba akasztva) és munkavégzésük során az adott helyiségbe való belépéskor a szkennerrel az elhelyezett vonalkódokat leolvassák, majd a munka végeztével ismét meg teszik ezt.

A higiéniai anyagok felöltésekor a feltöltött adagolón lévő vonalkódot olvassák be.

Az érintett területvezető a műszak végeztével a szkennerről az adatokat beolvassa a számítógépre, majd a szoftver segítségével tetszőleges kritériumok szerit elemzi, pl: másodperc pontossággal meghatározható mettől meddig tartózkodott az adott helyiségben a dolgozó, melyik mosdóban mikor és melyik adagolót töltötte fel stb.

A szkenner által leolvasott vonalkódokat, előzetesen a szoftver generálja az adott épület adott számú helyiségéhez rendelve, tetszőlegesen. A vonalkód bárhol elhelyezhető a helyiségben.

Hozzászólások

Szóljon hozzá!