Az ACADEMIA irodaház 2023 második negyedévében nyitja meg kapuit a bérlők előtt, és a VTS Rise digitális platform segítségével fogják hatékonyabban és fenntarthatóbban működtetni az épületet.
Például a beleléptetés mobil telefon alkalmazás segítségével történik, így időt és energiát lehet megtakarítani a recepció működésében.
A bérlők a szolgáltatási igényeiket ezen a digitális platformon keresztül tudják elküldeni, de a észrevételeiket és esetleges panaszaikat is ezen a felületen tudják intézni. Ha például parkolóhelyet szeretnének igényelni, nem kell senkit felhívniuk, vagy emailt írni, hanem saját maguknak real time befoglalják azt.
A takarítási szolgáltatás is integrált eleme a rendszernek. Ezen a felületen jelezhetik a bérlők, üzemeltetők az igényeiket és esetleges panaszaikat a takarító cégnek. De információt is kapnak a takarító cég érintett képviselői és a takarítók arról, hogy mely helyiségeket használták és mely helyiséget egyáltalán nem. Amelyik helyiséget nem használták, nem is kell aznap takarítani, így időt, energiát és költséget takarít meg a megrendelő és a takarító szolgáltató is.
A digitalizáció és az okos épületek ma már nem egy távoli jövőkép, hanem valóság, itt van a mindennapjainkban. A takarító cégeknek is befogadónak és együttműködőnek, sőt mi több proaktívnak kell lenniük az újításokra.
Forrás: realista.ingatlan.com
Hozzászólások